Saturday, March 20, 2010
这是我的幸福吗?
爱上你,是我预想不到的事。我不知道这是对还是错,可能幸福对我来说好遥远;我好想告诉你我好害怕,害怕哪一天会到来。虽然你一直给我信心鼓励,你的温柔和关心让我感受的到你的爱~和你在一起真的好幸福,但是这个幸福会长久吗?
Monday, March 8, 2010
stress is coming~
I start to feel stress when all assignment and test are coming together. I still got a lot of homework and assignment haven done. I really hope all the test and assignment can finish quickly because i'm looking forward to go for trip and vacation..Yahooo~ It is a first trip to hang out with my course mates. I 'm looking forward for the trip day by day.
Sunday, March 7, 2010
是时候醒来了~
我想我是时候清醒了,在那甜蜜的梦中沉睡了那么久,有时我真的不想醒过来,因为在那个梦中我真的很快乐。这是我不曾拥有的快乐,自从他离开我后,我从来没有那么快乐和幸福过。
在那梦里,有个不像王子的王子,披着白衬衫,很温柔的呵护我,无论什么事都让我决定;虽然他不喜欢但是只要是我喜欢的,他都通通让我迁就我。他看着他不爱看的电影,却很有耐心的陪我看完,他的大男人通通因为我而变温柔,温柔地呵护我保护我。。温柔地让我依靠。。温柔的向我撒娇。。温柔地告诉我永远对他来说都是特别。。
对于他,我有种想要珍惜但却止步,因为我知道他永远不会是属于我的,我害怕我好像以前一样明明知道没有结果但是还是一样陷入谷底。。我好像让自己永远都在梦里,但是我不能那么自私,我应该让他活得开心,去做喜欢做的事,即使只在他身边扮演一个小小的角色,每天逗他开心,这样就够了。。真的够了。。我不想让他选择,可以的话我宁愿我先醒过来来面对着残酷的事实。。为了一个值得珍惜的朋友,我可以为了他牺牲。。因为我知道他对我真的很好~我会很勇敢的面对,把对他那份复杂的感觉收起来,无论是情侣还是好朋友,一切都不重要了,因为最重要的是可以在我人生里好好珍惜一个值得珍惜的人,不是每个人会遇到对他们好的人,所以遇到了应该好好去珍惜~
在那梦里,有个不像王子的王子,披着白衬衫,很温柔的呵护我,无论什么事都让我决定;虽然他不喜欢但是只要是我喜欢的,他都通通让我迁就我。他看着他不爱看的电影,却很有耐心的陪我看完,他的大男人通通因为我而变温柔,温柔地呵护我保护我。。温柔地让我依靠。。温柔的向我撒娇。。温柔地告诉我永远对他来说都是特别。。
对于他,我有种想要珍惜但却止步,因为我知道他永远不会是属于我的,我害怕我好像以前一样明明知道没有结果但是还是一样陷入谷底。。我好像让自己永远都在梦里,但是我不能那么自私,我应该让他活得开心,去做喜欢做的事,即使只在他身边扮演一个小小的角色,每天逗他开心,这样就够了。。真的够了。。我不想让他选择,可以的话我宁愿我先醒过来来面对着残酷的事实。。为了一个值得珍惜的朋友,我可以为了他牺牲。。因为我知道他对我真的很好~我会很勇敢的面对,把对他那份复杂的感觉收起来,无论是情侣还是好朋友,一切都不重要了,因为最重要的是可以在我人生里好好珍惜一个值得珍惜的人,不是每个人会遇到对他们好的人,所以遇到了应该好好去珍惜~
Sunday, February 21, 2010
疼女友的45种方式. 你做到了几条呢????
1.向新朋友介绍女友时,请搂着她的腰,而不是站在一旁
用手指点。
2.在街上遇见美女凝视时间不超过5秒,并迅速指出那位 美女与她相比较的美中不足。
3.如果她做错了事,心里已经很难过,请主动承担起你应 该甚至不应该承担的责任吧。
4.听女友话的男人才会有出息,所以,你要乖乖听她的话 。
5.她可以欺负你,但你绝对不可以欺负她,因为她虽然欺 负你,但是每次有什么好东西,她第一个想到的就是你!
6.要是她朝你哭,你要不厌其烦地哄她,直到她破涕为笑 !
7.把她的照片帖到钱包,手机……一切经常看到的地方。
8.离开她绝对不超过十天以上
9.在她的朋友面前,希望你可以表现得比平时更疼爱她和 紧张她的样子。
10.大男人不表示霸道.
11.温柔不等于没主见。
12.潇洒不等于没交代
13.不要老是在我问她“去那里比较好”,“吃什么”等 等的时候说“随便”,这不等于是你在迁就她,只表示你没 有心思搭理她.
14.要经常对她说“我爱你”,否则她会假设你不爱她
15永远不要在公众场合对她呼呼吼吼又或是撇下她一人。
16.她做错事情的时候教训她不要紧,最重要的是在那之 后要哄
17.发脾气时不要不理她,不要给时间她让她冷静,其实 她完全不需要时间冷静。
18.可以陪自己的朋友,但一定要重色轻友。
19.她看动画片,你不但不准笑话她,还要跟她一起看。
20.在她想你时,争分夺秒地挤出时间与她约会
21.看她的眼神无比专注。
22.话的语气情深意长。
23.能做到客观的得看到其它优秀的女孩,但主观认为她 才是最好的
24.有女孩和你说话,你要拉着她的手,如果她恰巧不在 旁边,那么请你跟她们保持距离。
25.过马路的时候牵着她的手。
26.要懂得珍惜和她在一起的每分钟。
27.就算再忙,每天都不忘打一个问候的电话28.要常 常唱情歌给她听。
29.两个人都有发火的权利,但不能同一天, 如果那一天她发火了,那你就不可以发火了。
30.女友生活中不顺心,你要循循善诱、帮忙分析,提出 建设性方案若干
31.要非常爱你的女友---她,坚决拥护女友的决定, 服从女友的领导。
32.留意其它女生不得超过5秒钟,看同一女生累计不得 超过5次。
33.即使全世界的人都不相信她,你也要无条件相信她。 因为她也会同样对你。
34.她穿了好看的衣服,你要衷心赞美。
35.严禁在女士(3岁-80岁)面前耍贫,放电。若有 违反,视情节严重程度,由女友从严、从快进行严厉打击. 任何人、任何形式的狡辩,抵赖都将按妨碍司法公正论处。
36.不抽烟。一经发现立即开除。
37.与女友吵架每次陈述不得超过3分钟(含),音量不 得超过20分贝(含)。
38.要加强锻炼,强健身体,一口气抱她上到五楼
39.在她心情遭透,蛮横发脾气的时候,抱抱她,而不是 和她理论。
40.希望不会出现手机没电而她又没有其它办法联系到你 的现象,如果能频频主动打电话告诉她“我想你了”并随时 汇行踪则更好。
41.她身上有很多缺点,她已经够苦恼了,请不必随时向 她提醒。
42.女友不讲理是撒娇而不是撒野。
43.她所有的事情都好想跟你分享、虽然你不一定会明白 但是希望你会装做你在听。
44.女友送的东西一定要天天带在身边
45.最重要的一点:要永远认为女友是对的。因为... 她是最爱你!!
2.在街上遇见美女凝视时间不超过5秒,并迅速指出那位
3.如果她做错了事,心里已经很难过,请主动承担起你应
4.听女友话的男人才会有出息,所以,你要乖乖听她的话
5.她可以欺负你,但你绝对不可以欺负她,因为她虽然欺
6.要是她朝你哭,你要不厌其烦地哄她,直到她破涕为笑
7.把她的照片帖到钱包,手机……一切经常看到的地方。
8.离开她绝对不超过十天以上
9.在她的朋友面前,希望你可以表现得比平时更疼爱她和
10.大男人不表示霸道.
11.温柔不等于没主见。
12.潇洒不等于没交代
13.不要老是在我问她“去那里比较好”,“吃什么”等
14.要经常对她说“我爱你”,否则她会假设你不爱她
15永远不要在公众场合对她呼呼吼吼又或是撇下她一人。
16.她做错事情的时候教训她不要紧,最重要的是在那之
17.发脾气时不要不理她,不要给时间她让她冷静,其实
18.可以陪自己的朋友,但一定要重色轻友。
19.她看动画片,你不但不准笑话她,还要跟她一起看。
20.在她想你时,争分夺秒地挤出时间与她约会
21.看她的眼神无比专注。
22.话的语气情深意长。
23.能做到客观的得看到其它优秀的女孩,但主观认为她
24.有女孩和你说话,你要拉着她的手,如果她恰巧不在
25.过马路的时候牵着她的手。
26.要懂得珍惜和她在一起的每分钟。
27.就算再忙,每天都不忘打一个问候的电话28.要常
29.两个人都有发火的权利,但不能同一天, 如果那一天她发火了,那你就不可以发火了。
30.女友生活中不顺心,你要循循善诱、帮忙分析,提出
31.要非常爱你的女友---她,坚决拥护女友的决定,
32.留意其它女生不得超过5秒钟,看同一女生累计不得
33.即使全世界的人都不相信她,你也要无条件相信她。
34.她穿了好看的衣服,你要衷心赞美。
35.严禁在女士(3岁-80岁)面前耍贫,放电。若有
36.不抽烟。一经发现立即开除。
37.与女友吵架每次陈述不得超过3分钟(含),音量不
38.要加强锻炼,强健身体,一口气抱她上到五楼
39.在她心情遭透,蛮横发脾气的时候,抱抱她,而不是
40.希望不会出现手机没电而她又没有其它办法联系到你
41.她身上有很多缺点,她已经够苦恼了,请不必随时向
42.女友不讲理是撒娇而不是撒野。
43.她所有的事情都好想跟你分享、虽然你不一定会明白
44.女友送的东西一定要天天带在身边
45.最重要的一点:要永远认为女友是对的。因为...
Saturday, February 20, 2010
一个开始~
某日某月某年,我们在一个机会下认识;
虽然不长时间 ,但是我们却变得无话不说的好朋友;
你我分享一切的一切,连你的秘密也告诉我;
我很开心,因为我是第一个知道这个秘密;
证明了我在你心中是个很重要的朋友;
你让我在你面前变成了一个小孩;
你对我的关怀与疼爱不是每个男人给到的;
我喜欢你为我笑得样子,我喜欢你为了让我快乐做的鬼脸;
我喜欢和你分享一切;我喜欢和你一起讨论我们学校的一切;
不知道这感觉会到几时,但是我很珍惜它;
因为我们是要好得好朋友,我想珍惜你的一切;
我希望猫猫和狗狗的故事可以一直延续下去。。
我说过如果一切重来,我希望我们可以在一起,因为我们很多地方都很相识;
但是我会很珍惜我们的友谊,因为你真的让我可以无忧无虑的在你面前撒娇;
谢谢你的一切,你对我的疼爱,我不会忘记~
虽然不长时间 ,但是我们却变得无话不说的好朋友;
你我分享一切的一切,连你的秘密也告诉我;
我很开心,因为我是第一个知道这个秘密;
证明了我在你心中是个很重要的朋友;
你让我在你面前变成了一个小孩;
你对我的关怀与疼爱不是每个男人给到的;
我喜欢你为我笑得样子,我喜欢你为了让我快乐做的鬼脸;
我喜欢和你分享一切;我喜欢和你一起讨论我们学校的一切;
不知道这感觉会到几时,但是我很珍惜它;
因为我们是要好得好朋友,我想珍惜你的一切;
我希望猫猫和狗狗的故事可以一直延续下去。。
我说过如果一切重来,我希望我们可以在一起,因为我们很多地方都很相识;
但是我会很珍惜我们的友谊,因为你真的让我可以无忧无虑的在你面前撒娇;
谢谢你的一切,你对我的疼爱,我不会忘记~
Wednesday, February 3, 2010
frens really important~
03/02/10~tis is a terrible day for me because my mood from happy turn to down suddenly when i open facebook in lab...The feeling is hard to express when i got to know one of my close fren need to do brain surgery tat day..I feel sorry to him because i do not care about him before..I suddenly feel worry and scare; i scare i will lose him in my life..I almost cry when lab time, my tears almost drop in front of everyone..
He is my close fren and he treat me very good...He will try to help me whenever i need help, i like his friendly and kindness..We always go out together before i enter my university...I feel regret because i seldom care about him after i busy in my study and new friendship..I realize that nothing is important than my friend except my family..I cant lose both of them ( friends n family)..I cant lose some1 really appreciate me because they treat me very good than i treat them..
I try to call him tat nite, i feel happy because he told me he is ok...I feel happy when hear form him, it make me miss him because it quite long time v din meet and chat together after i start my study in university..I promise to myself i will care more about him because he d 1 i need to appreciate in my life...
He is my close fren and he treat me very good...He will try to help me whenever i need help, i like his friendly and kindness..We always go out together before i enter my university...I feel regret because i seldom care about him after i busy in my study and new friendship..I realize that nothing is important than my friend except my family..I cant lose both of them ( friends n family)..I cant lose some1 really appreciate me because they treat me very good than i treat them..
I try to call him tat nite, i feel happy because he told me he is ok...I feel happy when hear form him, it make me miss him because it quite long time v din meet and chat together after i start my study in university..I promise to myself i will care more about him because he d 1 i need to appreciate in my life...
Monday, February 1, 2010
1st time~
I never know the truth until i asking him such a question..."why you like me?"....
It was my first time to see his face give me a very sweet answer..."because i love you..."
Remembered that we hang out to have lunch together and something happened to me make me look messy and untidy...He laugh at me that time and i felt very embarrass in front of him. It was my 1st time to receive a surprise comment from him.."I like to see you in such a way..is real from you"
" i already fall in love to you when i meet you 1st time..", it was another sweet answer i received from 2 guys,i don't know whether is true or false but i can know their feeling when they tell me that bravely..It is my 1st time to know i give a good impression in front of them..
"I only had my eyes on u, i wanted to be close but i scare.."..
"i like the way u care for other.."
It's make me feel touching all the time when he told me that...I feel happy and confident in front of them..Thank you...I really happy when you let me know your feeling because it is precious for me to have someone appreciate and like me all the way without realization..
It was my first time to see his face give me a very sweet answer..."because i love you..."
Remembered that we hang out to have lunch together and something happened to me make me look messy and untidy...He laugh at me that time and i felt very embarrass in front of him. It was my 1st time to receive a surprise comment from him.."I like to see you in such a way..is real from you"
" i already fall in love to you when i meet you 1st time..", it was another sweet answer i received from 2 guys,i don't know whether is true or false but i can know their feeling when they tell me that bravely..It is my 1st time to know i give a good impression in front of them..
"I only had my eyes on u, i wanted to be close but i scare.."..
"i like the way u care for other.."
It's make me feel touching all the time when he told me that...I feel happy and confident in front of them..Thank you...I really happy when you let me know your feeling because it is precious for me to have someone appreciate and like me all the way without realization..
Subscribe to:
Posts (Atom)